6.11.07

Jak jsme se zapletli s českou ambasádou


Autor: Jakub Dobeš


A je to tady. Museli jsme kontaktovat českou ambasádu...


... došlo nám totiž pivo.

Tak to si dělám trošku srandu, jelikož pivo nepiju, ale české velvyslanectví jsme skutečně kontaktovali. Ve čtvrtek totiž proběhl v Ajou Univerzity Mezinárodní den a my se rozhodli požádat naši ambasádu, jestli by nám neposkytla nějaké propagační materiály.

Překvapilo mě a velice potěšilo, že na můj mail dorazily hned dvě odpovědi: od paní Krupičkové a pana Čecha, kteří nám naprosto vyšli vstříc. Jen jsme se domluvili na datu a bylo to.

Dnes (úterý 30. říjen) jsme zazvonili kdesi uprostřed Soulu na krásnou vilu, u které vlála česká vlajka a hned jsme byli pozváni dovnitř. Přišlo mi docela zvláštní zaslechnout pozdrav "Dobrý den". Neslyšel jsem ho už tak strašně dlouho. Přivítala nás paní Krupičková a okamžitě nám začala přinášet spoustu propagačních materiálů a dokonce i CD, které budeme u našeho českého stánku pouštět. Nechybělo ani deset lahví českého piva. Jsem si téměř jist, že nám poskytnuté "dotace" zajistí největší úspěšnost ze všech.

Už jen uvařit tu česnečku a guláš a budeme připraveni reprezentovat Českou republiku naprosto dokonale!

1 comments:

Anonymous said...

Dobře, že nás reprezentujete. :-) A vstřícnost české ambasády je potěšující. :-)