17.12.07

Budeme se stěhovat - Aktualizace 1.

Můj dnešní příspěvek nebude tak úplně o Korejích, ale přeci jen s nimi úzce souvisí. Řeč bude o těchto stránkách. S tím jak utěšeně roste jejich návštěvnost - z počátečních zhruba deseti unikátních přístupů denně až na dnešních více než čtyřicet, kvalita příspěvků i počet přispěvatelů, sílí i moje chuť stránky dál rozvíjet a posouvat dál. Nejdůležitější je propagace.



O tu se zatím docela dobře starají seznam, gůgl, wikipedie a další, přesto je k dokonalosti ještě hodně daleko. Odkazy na stránky posílám, kam se dá. Přesto, pokud by vás někoho napadlo, kam by dal odkaz ještě umístit (třeba právě na vaše stránky), neváhejte a poraďte (nebo tak - pokud můžete, sami učiňte).

Stejně tak piště - komentujte, pokud máte nějaké připomínky ohledně vzhledu stránek nebo toho, co byste na "koreji" chtěli a zatím to zde není.

Ale teď už k tomu hlavnímu: Rozhodl jsem se, že stránky po Vánocích přesunu na nějakou českou placenou doménu. Současná adresa http://www.jizni-korea.blogspot.com/ je přeci jen dost nečeská a navíc obtížná na zapamatování. Zatím jsem ve fázi, kdy testuji dostupnost domén s koncovkou.cz

- korea.cz je už samozřejmě okupovaná, přesto se ale stále dají najít rozumné alternativy. Mě zatím z dostupných (to si můžete jednoduše ověřit tady) napadají tyhle:

  • kor.cz - zkratka pro Jižní Koreu a v růžovém budoucnu i pro celý sjednocený poloostrov
  • kimchi.cz - tady není, myslím, potřeba nic dodávat
  • a stylová tečka na závěr, volná je prozatím i doména soju.cz
  • jiznikorea.cz - navrhuje Ivan Christl
A co navrhujete vy?

Za každý nápad budu vděčný...

.

2 comments:

Vojta said...

jiznikorea.cz mi přijde dobrá. Pokud by název měl vyjadřovat, že se tady píše o obou korejských zemích, navrhoval bych "okoreji.cz".

jakudo said...

JA bych teda zastal přecijen jiznikorea.cz . Sice sem tam něco o severní máš nebo budeš mít, ale přecijen to je hlavně o Jižní Korei.
A k těm reklamám, koukni se na https://www.google.com/adsense
přijde mi, že tam bys mohl mít dobrou reklamu...